Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tung dag

Kategori: Allmänt

Har varit trött idag. Inga större problem att ta mig till gymmet, trots vidrig träningsvärk, men väl där var det sjukt tungt!!! Ville gå och lägga mig å sova efter första setet typ! :/
Till slut blev det iaf dryga timmen för bröst och axlar. Skönt när det var gjort, dock. :)

Har fortsatt vara sjukt trött hela dagen, även om förkylningen är mycket bättre! Har inte kört kondition på två dagar nu så jag hoppas på att kunna springa i morgon! Längtar!!! Bara jag, musiken och asfalten under mina fötter!! :)

Kände på min viktnedgång idag. Stod å höll i dryga 30 kg en stund... Och NEJ jag vill inte ha dom kilona på min kropp igen!!!!!!

Nu på eftermiddagen tog jag och Erik med kidsen in till stan och gick på cowboy-restaurang. Första gången som vi vågade oss in i en restaurang med alla tre, men det gick riktigt bra!! :)

Nu blir det pepsi max och fångarna på fortet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: