Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

När ska jag lära mig?

Kategori: Allmänt

I helgen har jag återigen haft riktigt vidrig magkatarr! Det gör så ont och jag mår så illa... Och självklart hade jag lördagen fullplanerad då vi skulle åka på kalas.. Det var nära att jag inte tog mig upp men jag gjorde ett försök och det gick vägen, men jag önskar jag hade mått bättre...
För mig som har lätt för att gå upp i vikt, magkatarr och sockerberoende är det sjukt viktigt att sköta kosten!!... Å det har jag inte gjort senaste tiden. Har varit så mycket nytt och lite tokiga tider ibland. Har ofta blivit en smörgås till lunch, eller inget alls... Prioritera Anna!!!

Idag har jag varit aktiv iaf och fått en hel del gjort! Morgondagen är fullspäckad med skola och så ska jag prova på spinning. :) Har endast kört ett pass tidigare och det är längesen. Ska bli riktigt skoj. Bara jag får plats. Det är först till kvarn som gäller. :)

Blev en motionsrunda med vovven idag för att känna hur kroppen (framförallt magen) reagerade. Det gick bra och jag sprang sista kilometrarna! Saknar joggningen som satan! Å Zumban med för den delen... Man vill mycket här i livet...

Min lilla Oscar är krasslig igen och det värker lite i mammahjärtat att jag inte får hålla om honom när han är sjuk. Men jag vet att alla tre älsklingarna har det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: