Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagen efter kvällen före

Kategori: Allmänt

Japp, men inget extremt betonghuvud här inte, bara trött (kom hem 03:15)! Drack inte så fasligt mycket, dansade desto mer! Fy satan vad det rann svett om mig.... Men det var roligt!! Jag dansar ju mycket på träning i veckorna men det är sjukt roligt att röja utan koreografi ibland! ;) Mycket glada människor och hög musik!
Innan krogen var vi på tjejmiddag! Jättetrevligt! Ceasarsallad och glada skratt! Grymt! :)

Var tvungen att ställa in löpningen i går morse pga min extrema träningsvärk i låren! Mycket ångest över ingen träning i kombination med fikabröd... Men nu är det ny dag och nya möjligheter! I kväll är det zumba igen!

Igår fick jag på mig ett par jeans i strl 40. Riktigt glad över det och köpte en snygg bolero på förmiddagen oxå! :)

Blir nog inte överdrivet många knop nu innan träningen! ;)

Kommentarer

  • Pia säger:

    Fin du va i dina nya byxor!!!!! Helt otrolig resa du gjort <3

    2012-09-09 | 15:53:43
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se

Kommentera inlägget här: