Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

RIVSTART!

Kategori: Allmänt

I morgon sätter jag igång! Har färdig meny för 4 veckor framåt, med 3 veckors rivstart.  Dom första (3) veckorna är det riktigt strikt med kolhydraterna, men känns ändå som att det kommer gå jättebra (men är fullt medveten om att jag kommer ha uselt humör och abstinens första tiden) Ser ut som jättegoda recept!! :)

Nu är det sockerberoendet jag ska ta hand om i första hand!!!!!! Eventuell viktnedgång får vara ett (väldigt) välkommet bonus! ;)

I morgon äter jag:

Frukost: Äggröra med skinka och avokado

Lunch: Torsk med örtmajonäs och stekta grönsaker

Middag: Tacosallad


Hoppas jag SNART har ordentlig dator igen!!!!

Kran på er alla/A

 

Kommentarer

  • Pia säger:

    Låter jättegott!! Önskar dig massa Lycka till :o)

    Kramen <3

    2011-09-09 | 21:32:17
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Annika säger:

    Lycka till grannen.:)när jag försökte var det inget för mig.:( man gick ner snabbt men atans vad gring jag var och les på becon och ägg fortfarande svårt med becon än idag hi hi.:)Hoppas på att du hittat något som passar dig och du trivs med.:)Kramiz grannen.:)

    2011-09-09 | 22:36:05
  • Mikaela säger:

    Bra att du kommit på vad du vill kämpa med, vet ju hur det där sockerberondet är:-( vet att du kommer klara det. Lycka till...

    2011-09-10 | 07:19:48

Kommentera inlägget här: