Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

- 14,1 kg

Kategori: Allmänt

... Är den totala siffran sen i januari nu! Vågen visade -1,0 igår. Jag är nöjd. Får se om jag klarar min deadline till nästa vecka. Väger 101,4 nu...I sånt fall måste det stå -1,5 kg då... så om jag får vara frisk och håller motivationen uppe så går det nog! :) Är iaf glad att mitt tresiffriga liv snart är över för gott!! :)

Har nyss kommit hem efter att ha varit och klippt mig. Michaela fick fria händer och rakade bla in två coola linjer! Jag ska be Erik knäppa kort på det sen! :)

På eftermiddagen blir det ett besök hos mor och far. Det var längesen! :)

På återseende.. :)

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Wow! Det klarar du galant till nästa vecka!! Håller tummarna!

    Kanske zumban hjälper till lite? ;p



    Hade också planer på nåt rakat? Få se när jag kommer iväg och klipper mig :)



    Ha det gott!

    Kanske ses på måndag då??



    Kram kram

    2011-03-31 | 14:43:50
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Du är så duktig tjejen!! Klart att du fixar det t nästa vecka ! :) kram

    2011-03-31 | 17:07:28
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Maja säger:

    Du är så duktig !! :D

    2011-03-31 | 17:24:26
    Bloggadress: http://erikssonmaja.blogspot.com
  • Mikaela säger:

    Grattis vad duktig du är. Snälla snälla kan man få lite tips på hur du äter på en dag. kram

    2011-03-31 | 17:50:11
  • Anita säger:

    Grattis! Snyggt jobbat. :-)

    2011-04-02 | 20:58:12

Kommentera inlägget här: