Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

ONSDAGEN DEN 5 JANUARI

Kategori: Allmänt

I dag får jag mitt liv tillbaka!!! I dag TAR jag det tillbaka!!! Klockan 16  i eftermiddag ställer jag mig på vågen, över ett år sedan sist jag var på ett VV-möte (säkerligen illamående, svimfärdig och gråtfärdig av skam)!

NU ÄR DET DAGS!!!!

Man vill ju helst väga sig utan kläder på morgonen, före frukost och efter toabesök :) Men nu kommer det alltså vara eftermiddagsvägning som gäller. Förhoppningsvis en vanesak så jag inte börjar "svälta" mig själv på onsdagar bara för att jag ska väga mig! :)



"Hörs" ikväll.....

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Heja heja!!!



    Du vet att jag tror på dig! Synd att jag inte kan vara med denna gång! Får kämpa på egen hand.



    Kramar

    2011-01-05 | 11:03:21
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Pia säger:

    Japp :) Nu kör vi!!

    Kram

    2011-01-05 | 11:37:33
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Hej, följer din blogg sedan två år tillbaka, undrar om du skulle vilja maila min hotmai så vill jag skriva lite mer personligt till dig där. Lycka till med allt, kommer följa dig här. Glöm inte att andas, njuta av familjen mm. Kram

    2011-01-05 | 21:07:56

Kommentera inlägget här: