Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

# 7: Mitt förhållande till godis/snacks

Kategori: Allmänt

Det enda positiva med den här överskriften är att jag aldrig har varit så mycket för snacks!! :)

GODIS, däremot....oj oj oj....godisråtta, sockertok, chokladgalning, läskhinkare -you name it- JAG ÄR ALLT!!
Och jag har haft vääldigt svårt att kontrollera det från tonåren och uppåt..
Jag börjar dock lära mig nu, men har (och kommer säkert alltid få) "återfall" då det är svårt att stoppa!
Föder jag mitt sockerbegär så är jag som en skenande häst, och det kan ta dagar innan jag tar mig ur "goffandet".

Allra mest är det väl mjölkchoklad som har varit boven, men ibland har det varit så gott som allt jag har kommit över...

Usch och fy...jag skäms..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: