Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

#3- Mina "ursäkter"

Kategori: Allmänt

Oj oj oj, alla klassiker som finns har jag nog använt! tex.

-På måndag, då jäklar! Så nu kan jag unna mig!!
-Nu har jag redan ätit så mycket och "förstört" hela dagen så då kan jag lika gärna fortsätta!
- bara en till!
- Det är ju faktiskt fredag, lördag, helg, lilllördag osv....
- Jag är ledsen VILL ha choklad
- Jag är arg VILL ha choklad
- Jag är trött VILL ha choklad
- Jag har pms VILL ha choklad

osv, osv......Jag har alltid haft en ursäkt till att äta!! :/

Kommentarer

  • Annika säger:

    Skönt att höra att man inte har varit ensam om samma ursäkter var precis lika är nog lite av det fortfarande.Kramiz

    2011-02-09 | 20:56:48

Kommentera inlägget här: