Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ville så gärna..

Kategori: Allmänt

..blogga igår men hade en liten kille som inte höll med! ;)
Jag har under en längre tid mått vääldigt dåligt när jag öppnat dörren till min garderob, bara kläder som är för små! Gråtfärdig nästan varje gång. IGÅR rensade jag ur och fast den är så gott som tom nu så känns det ändå lite bättre. Dom mindre kläderna hamnade på ett annat ställe, där jag inte ser dom varje dag, och sommar-tjockisbyxor, typ trekvarts-jeans o dyl, KASTADE JAG!! Aldrig mer!!!! Likaså gravidkläder blev bortrensade!!! Ska nog gå igenom det jag rensade bort och försöka sälja en del. :)

På eftermiddagen ska jag försöka få in lite kort här på bloggen, måste lösa det på ett smidigare sätt så småningom! Skulle vilja sätta in minst ett kort i varje inlägg!!!

Har blivit dagliga promenader i underbart väder nu hela helgen och även idag! Känns så skönt. Och sockersuget minskar om jag håller motionen igång! Så VARFÖR kommer man av sig, kan man ju undra!!? *mutter*... :)

Mobbar fortfarande mig själv alldeles för mycket! Michelingubbe med pyspunka är det senaste som jag kallar mig, när jag ser mig i spegeln...

Nu ska jag leka lite med Ida. :)

På återseende ikväll alltså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: