Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tjoho!!

Kategori: Allmänt

Idag är jag glad för att Viktväktarna kommer starta i Tierp igen, i januari!!! Och med den BÄSTA konsulenten man kan tänka sig!! "Min" Karin!!! :D

Jag är också glad för att jag fått lite leveranser idag, både via DHL (IKEA) och via posten, en och annan julklapp och dopservetter och inbjudningskort! :)

Det svåra med dopet är att avgöra vilka vi ska bjuda och inte, en del känns som att man MÅSTE bjuda fast man inte har någon kontakt och min mans släkt (dom vi har bäst kontakt med) bor i DAnmark och Norrland så ingen av dom vill ju åka ner bara för en eftermiddag... Svårt som sagt!!

Har varit på nostalgitripp i bloggen också och jag vet inte om jag ska bryta ihop eller bli aspeppad!?!?! ;) Jag var ju riktigt fin ju i slutet på 2008!! Vill och SKA se ut så igen!!


Nu ska jag gå och få upp Ida ur badet så jag får i säng henne i tid så jag kan se finalen på Biggest Loser Sverige!!! :D

// A

Kommentarer

  • Maja säger:

    Du är fin nu med siss ! :)

    2010-11-15 | 22:41:15
  • Ann säger:

    Håller med dig där, Maja! :-)

    2010-11-16 | 08:36:29
  • Linda säger:

    Åå jag såg ju med framemot Biggest Loser, så var det fotbollsgala !! surt



    Hoppas du får en bra tisdag !



    kramar

    2010-11-16 | 09:33:37
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Anita säger:

    Va kul för dig, det är jätteviktigt att konsulenten är bra.

    Kul med lite nya saker, vi har beställt hemkörning från IKEA på nya garderober. de kommer på torsdag.

    2010-11-16 | 12:00:20
  • Lisa Larsson säger:

    Tjoho! säger jag oxå. Är glad att du är tillbaka i VV-bloggandet. Följde dig förut när du VV-ade och har saknat det =)

    HAde oxå sett fram emot Bl-finalen som sambon skulle spela in. Var på Zumba och lääängtade efter att få slå omkull mig i soffan. Besvikelsen var stoooor!



    Lisa

    2010-11-16 | 18:48:57
    Bloggadress: http://lisashalsoresa.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Du är jättefin Anna!!

    Va roligt att Karin kommer tillbaka!! Kanske jag kan ta mig i kragen igen då! Vet du tider och dagar?



    Kramar i massor!

    2010-11-18 | 10:20:22
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: