Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sköter mig!! :)

Kategori: Allmänt

.. Ja det gör jag faktiskt! Har följt mitt mat och motionsschema till punkt och pricka den här veckan! Känns jätteskönt och det ska bli spännande och se vad vågen visar efter denna vecka!
Jag har verkligen kännt att jag absolut inte kan komma av mig nu för då tar det så lång tid att komma igen! Jag har sockerabstinens och konstant huvudvärk pga det, men det går ganska bra ändå.

I förrgår hade jag bestämt att jag skulle damma av den gamla cross trainern och börja försiktigt med bara 15 min! Dagen sprang iväg som vanligt större delen av dagen var jag och handlade och sen var det middag och barn mm som gällde!
Efetr barnen  somnat var det en hel del plock och tvätt fix att göra så kl 21,30 hade jag fortfarande inte tränat...men det var bara att hoppa upp, och sätta igång! :) Och som sagt! Så skönt att inte komma av planeringen!
Igår blev viljan prövad igen då det stod powerwalk på planeringen! Kl 18 gav jag mig ut i SNÖSTORM! :D Härligt svettig när jag kom hem....

...till en väldigt stressad make och en väldigt ledsen bebis! :/ Oscar var inte hungrig (det hade jag sett till innan jag gick) men ack så mammig han är nu! Han hade skrikigt drygt 20 minuter när jag kom hem. Erik var mindre road och så fort jag tog över så somnade lillen...

Skulle ha varit till BVC igår, men jag ombokade det pga vädret. Ville inte ge mig ut med bilen!!

Idag ska jag försöka få lite städning gjord. Elias och Idas rum ser ut som jag vet inte vad!! Så en rensning så här innan jul kan vara på sin plats! :)

Ser fram emot helgen då det inte bara är advent utan vi får också övernattande finfrämmande! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Du är så duktig som orkar ens bry dig...

    Men efter nyår så kör vi :o) Eller hur??

    Kramar

    2010-11-27 | 19:03:34
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: