Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

sjukling...

Kategori: Allmänt

...japp, sitter här, hemma från jobbet. Väldigt matt och väldigt "rolig" röst. :) Febern håller sig på avstånd för tillfället efter att ha varit närvarande hela helgen... Jag både ser ut och mår "like shit"...

Men envis som jag är så vägrade jag skjuta upp Eriks 30-årsmiddag med våra föräldrar. Trött blev jag men jag är riktigt nöjd över maten!! Smakade riktigt bra!!
Jag skrev att jag nog skulle lägga ut kort på det hela, men lika fint som dom rårörda lingonen stod kvar i skåpet under middagen, lika fint stod kameran kvar på samma ställe när gästerna gick som när gästerna kom :(

Menyn var iaf:

Förrätt:
Jordärtskockssoppa med salami och brie-toast

Varmrätt:
wallenbergare med potatismos, ärtor och skirat smör (och egentligen rårörda lingon)

Dessert:
Blåbärspaj med hemmagjord vaniljsås

Jag blev jättenöjd!! Och fruktansvärt mätt. Då och där kändes det ju som att man aldrig mer skulle bli hungrig igen!!! ;)
Och bäst av allt var att våra gäster (våra föräldrar) också verkade tycka att det var MUMS! :)

Dagen kommer mest bestå av vila!! Och så ska jag skicka ner gubben till affären efter nyponsoppa som jag är galet sugen på!!!

Ha det gott vänner! //A

Kommentarer

  • Pia säger:

    Tack för jättegod mat och en trevlig middag!!!

    Hoppas att du kan vila nu så du blir frisk igen...

    Kramar från Mor o Far

    2010-01-25 | 10:36:45
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: