Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Om han bara visste!...

Kategori: Allmänt

...sonen alltså! :) Han mumsade precis i sig en stor portion av min nyttiga rotfruktspannkaka som serverade med keso och lite lingonsylt samt gurka och avokado-sallad!

Speciellt sonen och maken åt som hästar, dottern tuggade på bra hon me, men hon har aldrig varit ett jättestort fan av pannkaka.

Sonen däremot ÄLSKAR det! Och helst ska det vara sylt och grädde till! Men se det går inte jag med på. Det kan man äta till efterrätt tycker jag!
Och det var en chansning då det är både palsternacka, morötter och potatis i denna nya kreation, men kommentaren blev:
- Å mamma, det här var supergott!! Mycket godare än vanlig pannkaka!


Jag säger då det!  VI BLEV ALLA "VINNARE"!! hi hi hi

Kommentarer

  • ullis säger:

    haha, vad roligt!

    har du kanske ett recept på din kreation?

    2010-01-10 | 19:18:53
  • Mia säger:

    Hihi.. Ja de är roliga de små liven. Jag gjorde något liknande för ett tag sedan, gjorde dinkelpannkakor med morot i.. Mums mamma, vilka goda pannkakor, godare än pappas.. :-)

    2010-01-12 | 21:18:54
    Bloggadress: http://enviktigsida.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: