Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

morr...

Kategori: Allmänt

...provar en hel del nya recept nu, och idag var det morotssoppa som stod på menyn. Jag har aldrig varit mycket för soppa, det ser så gott ut så jag vill prova (igen o igen). Men NEJ det går inte, jag tycker inte att det är gott helt enkelt!!! :(
Så istället för nyttig soppa, blev det inte fullt så nyttig smörgås (inte jätteonyttig, men ändock smörgås och det är ju inte speciellt bra middag).... Bättre lycka nästa gång helt enkelt.

Går till och från jobbet om dagarna nu *skönt*, o så går jag en hel massa på jobbet, så jag hoppas det räcker som vardagsmotion så här i början av veckan, innan man har kommit in i tidiga-mornar-o-en-massa-stress-dagar. Då kan man nog klämma in lite powerwalk oxå! ;)

Snart kommer min kära väninna som ska hämta sin son som har spenderat eftermiddagen med min son :)

Sen är det väl den vanlig kvällsproceduren innan samma sak börjar om från början igen. :/ Jobbar ju som sagt varje dag den här veckan och det är jobbigt MEN det ska bli underbart o bara jobba tis, ons, tors nästa vecka! :)
Ska iaf försöka komma isäng lite tidigare ikväll än i går, Blev lite för sent med tanke på att klockan ringer 04:50!

på återseende vänner, i morgon står det laxpytt på matsedeln. :) Det blir iaf mums!

//A 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: