Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Less...

Kategori: Allmänt

...på att vara sjuk. Har snart varit dålig i en vecka, men ska väl inte klaga för jag känner mig bättre idag. Tom orkat gör "riktig" mat till barnens och makens stora glädje. :) Det blev hemmagjorda chicken nuggets (panerade kycklingfilébitar) med Jasminris och creme fraiche-sås. Blev dock väldigt matt efter detta, men gott var det! :)

Var till doktorn igår och fick Kåvepenin mot min bihåleinflammation. Natten mellan tisdag och onsdag fick jag ögoninflammation på vänster öga, men det var ingen fara förrän igår kväll, då det rann massor av var ur det och jag svällde upp i halva ansiktet. Erik sa att jag såg ut som elefantmannen, snäll och omtänksam som han är. ;)
Hoppas att hostan ger sig snart och att febern fortsätter att lysa med sin frånvaro.

Men som sagt bättre idag och jag siktar på att jobba på lördag!! Längtar efter en ordentlig promenad, var såå längesedan!........................

// A

Kommentarer

  • Smilla säger:

    Usch låter inge kul :( Hoppas du kryar på dig snart.

    2010-01-28 | 19:33:58
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Pia säger:

    Blir du hemma i morgon också?? Krya på dig... Kramar

    2010-01-28 | 21:13:26
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Mia säger:

    Stackare, vad du åkte på ordentlig smäll!! Hoppas du snabbt blir bättre nu med medicinen... Så att vi kan träffas! För tillfället tror jag vi undviker det :P Kramar från Grimsarbo!!

    2010-01-29 | 10:50:31
  • Jessica Lindell säger:

    Hoppas verkligen du blir frisk nu :) kram och krya på dig.

    2010-01-29 | 21:09:48
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: