Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

hejdå 2009...

Kategori: Allmänt

... Kan tänka mig att det inte blir lika lång "årskrönika" som förra årets, men en reflektion över året som gått kommer här (bara barnens födelsedagar är med när det gäller just födelsedagar)!! :)

JANUARI

Vår lilla prinsessa skolades in på dagis, något som hon längtat efter och det gick hur smidigt som helst!! :)
Jag gick på intervjuer till att bli VV-konsulent.
Ett besök på Gimo herrgård med maken

FEBRUARI

Barnen hade ett par veckor med sjukdomar, både feber, ögoninflammation och magsjuka härjade!
Ytterlligare intervju i stockholm för VV för mig...

MARS

Vår lilla blomma fyllde 2 år
4 dagars VV-utbildning för mig i Linköping
Min älskade mormor fick den fruktansvärda diagnosen ALS

APRIL

Jag jobbade alldeles för mycket OCH startade min VV-grupp i Tierp

MAJ

Vi firade mina kära föräldrars 30:e bröllopsdag
Vår lilla kille lärde sig att cykla
Jag missade vårruset pga förkylning i kroppen

JUNI

Lillasyster tog studenten
Sessan sjuk, nästan en hel vecka, även ett besök på akuten
Jag fortsätter med VV och att jobba mycket på herrgården

JULI

Familjesemester till Eskilstuna och Tällberg, med djurpark och tomteland bl a.
Jag och Erik var åter igen på en weekend på Gimo herrgård
Jag och barnen på "weekend" hos Johanna i Nykvarn
Jag, storasyster och mamma firar min 25-årsdag, systers 30-årsdag o mammas bröllopsdag med Tallinkryssning och spa.

AUGUSTI

Sonen började på skolan i förskoleklass
Erik började utbildning i Söderhamn, jordförflyttande maskiner
Jag 25 år
Lillasyster klarade körkort
Mormor förlorade kampen mot sjukdomen
Begravning

SEPTEMBER

September månad är mest suddig och tom...
Avslutade mitt arbete som VV-konsulent...
OKTOBER

Även oktober var lugn och stillsam, mycket på jobbet, mycket tankar, ingen motion och MYCKET tröstätande!!!

NOVEMBER

En hel del födelsedagar i släkten, annars som föregående månad.

DECEMBER

Hela familjen blev vaccinerad mot svininfluensan
Erik avslutade sin utbildning med toppbetyg
Vi firade två julaftnar
lilleman fyllde hela 6 år!
Nyårsfirande med en underbar vän som jag funnit under detta år!!!


Jag har säkerligen glömt en hel del, men ändå kommit ihåg mer än jag trodde...

GOTT NYTT 2010!!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    God fortsättning på det nya året....

    Så mycket som hänt om man tittar i backspegeln!! Både roligt och tråkigt.

    Hoppas att detta år blir ett härligt och minnesvärt år. Kramar

    2010-01-01 | 17:32:13
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anita säger:

    Önskar en god fortsättning på det nya året.

    2010-01-01 | 17:49:46
  • Lina säger:

    Roligt att läsa om ditt år, tråkigt dock att din lilla mormor blev sjuk och dog :´(

    2010-01-04 | 14:33:49
    Bloggadress: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: