Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Gjort av med pengar...

Kategori: Allmänt

...idag, men det har varit roligt! :) Har inte handlat kläder på evigheter pga att jag har gått upp i vikt. Men nu har jag kommit till den punkt då jag antingen måste köpa lite kläder eller gå naken!  Väljer nog alternativ 1. :)

Blev dock inga dyra jeans eller så, sköna mjukisar och lite leggings, ett par linnen och en hoodtröja. Sen blev dagens kap en lån härlig kofta för endast 50 kronor!!!!

Veckohandlade oxå idag för jag har ju varit duktig och gjort veckoplaneringen även denna vecka "klapp på axeln"...

Och på tal om det så börjar nog småknoddarna bli sugna på lite middag. Idag serveras det Frittata med ärtor och skinka i. Hoppas det blir gott! :)

I morgon är det jobb igen :/ Men eftersom det var jobb alla dagar förra veckan, så är det bara 3 dagars jobb den här! *skönt* Ska bli underbart att vara ledig fredag-söndag. *längtar*...

Ha det gott //A

Kommentarer

  • jessica säger:

    åh vill med shoppa lite =) såå härligt.. men jag får vänta ett tag, min plånbok tillåter inte det nu.. kram

    2010-01-18 | 21:05:55
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Anita säger:

    Kul att du hittat lite du är nöjd med. Är du med i ViktVäktarna nu?

    2010-01-19 | 23:04:24

Kommentera inlägget här: