Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fredag :)

Kategori: Allmänt

Ja det tycker vi om! Synd bara att vi är så förkylda och sega här hemma. Men förhoppningsvis är det bättre i morgon och speciellt till på söndag då mina och Eriks kära föräldrar kommer hit på middag. :) Det blir en spännande trerätters som jag hoppas ska bli jättegott. Har inte provlagat menyn själv, men själva rätterna VET jag är MUMS! ;) Lite hemlighetsfull, men ni får veta menyn sen och förhoppningsvis se lite bilder oxå!! :D

Fredagkväll alltså, och det betyder Let´s dance!!!



Både jag och Erik tycker väldigt mycket om denna familjeunderhållning, ikväll hoppas vi att vi kan hålla oss vakna. Känns redan nu som att klockan skulle vara omkring 22 och då är hon inte ens 18,30!! :)

I morgon blir det lite handling och planering inför söndag, men ska även få till lite motion i form av dammsugning och promenad med vovvarna :)

God kväll på er! //A

Kommentarer

  • Pia säger:

    Hmmm spännande inför söndagen:o) Hoppas alla pigga o friska då....

    Kramar

    2010-01-22 | 18:36:34
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • ullis säger:

    vad kul att du börjat blogga igen anna!

    fortsätt så=)

    hoppas ni kryat på er.

    ullis

    2010-01-24 | 11:07:39

Kommentera inlägget här: