Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Trött, trött, trött..

Kategori: Allmänt

...Nu längtar jag tills barnen får jullov! Vill ha sovmorgon många dagar i rad!! :D

Jag och Oscar var o storhandlade heela dagen i måndags! Så nu har jag kommit på ytterligare ett trick om jag börjar svulla en massa! Åk till köpcentrumet och mgå förbi alla j*vla speglar och skyltfönster (som det speglar sig i oxå)!!! Vill bara sjunka genom jorden nmär jag ser mig själv!! Fy bövelen!!! Men ändå så är inte motivationen på topp just nu. Vet inte om det är jul-hjärnan som är på ingång!? Kan nämligen bara tänka på mumsigt julgodis som jag vill göra!!!...
Sa ju under graviditeten att jag hade en tvilling på "baksidan". Ser ju ut som att jag har en badring på mig i bak....
Längtar till januari när jag ska skriva in mig igen på VV. Behöver pushen av mötena och att någon annan ser siffrorna på vågen! Saknar mina kläder och att det faktiskt var roligt o gå på stan och prova kläder OCH få med sig snygga kläder hem!!!

Ja, jag vet att ni hört det här förr...men nu behövde det helt enkelt komma ut... igen!!!

Är sååå trött idag, men ska ändå få lite städning och annat gjort!!

Hittade två kort på mig! Dom enda som har knäppts på mig sedan förlossningen! Så håll till godo! :)

 




Här sitter två av mina älsklingar på den nya bänken i köket, med nya tapeten och nya klockan i bakrunden! :) Längtar tills köket blir klart, men det går saaakta!!...

 

-over-and-out-

Kommentarer

  • Pia säger:

    Härliga bilder!!

    Vet att du kommer att lyckas med det du vill :o)



    Kramar

    2010-12-09 | 08:45:23
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Linda säger:

    Vilka härliga bilder ! Å vilken goskorv;) du har i famnen :)



    Tack för tipset ! Ska testa Losec då..när jag frågade sist på apoteket så sa hon att var jag gravid måste jag höra med läkaren först om jag kan äta dom..så därför vågade jag inte köpa. Men åt du så kan det ju inte vara nån fara..

    Är inte mänskligt med en sån här halsbränna !! Hade du också så du kände av i rygg o bröst??



    Hoppas ni får en fin lördag.



    Kramar

    2010-12-11 | 10:19:25
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Linda säger:

    Vilka härliga bilder ! Å vilken goskorv;) du har i famnen :)



    Tack för tipset ! Ska testa Losec då..när jag frågade sist på apoteket så sa hon att var jag gravid måste jag höra med läkaren först om jag kan äta dom..så därför vågade jag inte köpa. Men åt du så kan det ju inte vara nån fara..

    Är inte mänskligt med en sån här halsbränna !! Hade du också så du kände av i rygg o bröst??



    Hoppas ni får en fin lördag.



    Kramar

    2010-12-11 | 10:20:08
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: