Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

5 januari...

Kategori: Allmänt

...börjar mitt viktväktar-liv igen! Då skriver jag in mig..igen! Kommer att ha samma konsulent som förra gången och jag tycker så mycket om henne! Men känns också som jag både har svikit mig själv och henne nu när jag ser ut så här IGEN!
Kommer skämmas ögonen ur mig, men det kanske det jag behöver också, SÅ JAG SKÄRPER TILL MIG!!!

I lördags var det dop för vår underbare Oscar! Allt gick bra men lillen har blivit väldigt rosslig. Låter som en hostig storrökare! Elias och Ida var jätteduktiga och det var lagom med gäster. Hade dragit ner rejält med inbjudningar. Självklart fick han en massa fina saker! Gladast blev vi ju såklart för doptavlan som min mamma har broderat! Måånga timmars arbete ligger bakom den. Nu har alla tre barnen varsin jättefin tavla! :)

Igår började dagen bara så fel. Ida vaknade med 39 graders feber, Oscars hosta värre och Elias ville inte till skolan. (Erik jobbar förmiddag den här veckan). Jag fick till slut släpa in Elias på skolan och sen stressad tillbaka till bilen HALKAR jag såklart omkull. Landar på vänstersidan och tar emot mig med vänsterhanden. Öm i låret och ont i handleden fortfarande...
Idag gick det dock lite bättre..Elias gladare, Ida bättre..

Ska försöka få in någon bild sen i lördags, när jag inte har en gnällig bebis på armen, som jag har nu. :)

På återseende..

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åå är han döpt nu också..snabba puckar :)

    Men skönt o ha det klart med..slippa tänka på det iaf.

    Hoppas Oscar också piggnar på sig snart..du verkar ha haft en tuff dag igår.



    Kram

    2010-12-14 | 13:50:13
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Anonym säger:

    13 verkar inte vara din tursiffra. Ha en bra dag! Hoppas barnen kryat på sig!

    2010-12-16 | 10:16:46
  • jenny säger:

    Hej! Jag har kört igång med vv förra veckan igen - också efter att ha gått upp nästan alla kilon igen, men det är bara att bita i det sura äpplet och börja igen! Det här klarar du!



    Tipsar i sista minuten om min tävling som jag har där du kan vinna 2 unika biljetter till idol´s första svenska turné och en meet and greet med samtliga 11 deltagare - titta gärna in och tävla innan tävlingen går ut i morgon!



    Perfekt julklapp till någon du känner om inte annat!!!



    http://jennyn.se/2010/december/vinn-biljetter-till-idolturnen-inkl-meet-and.html



    Kram Jenny

    2010-12-19 | 23:24:09
    Bloggadress: http://www.jennyn.se
  • marie säger:

    jag är med i vv genom jobbet och nu är det paus över jul och nyår, får hoppas att det inte blir en katastrofvägning när det är dags igen den 12:e.

    2010-12-26 | 21:00:24
    Bloggadress: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: