Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Påskhelg...

Kategori: Allmänt

...och UNDERBART väder!!! Vi har idag en familje-mys-och-slappar-dag! Har varit på en liten utflykt och suttit i solen och ätit korv med bröd och druckit saft! :)

i går firade vi påsk hos mina föräldrar, mys pys! Passade oxå såklart på och pussa lite på vår lilla valp Ivar som är 2,5 vecka! :)





Våra gobitar som påskgumma och påskgubbe! :)



Underbara mormor och morfar med barnbarnen!!


Förra veckan köpte jag en ny HUNDsäng, men blev så full i skratt här om dagen och var tvungen att rycka fram kameran när jag såg detta:

Kissekatten säger: "Flytta på dig vovven, jag ska ligga i den sköna sängen"! :D


GLAD PÅSK PÅ ER!

Kommentarer

  • jessica L säger:

    :) hihi.. de va mig en söt misse de. och Ivar är ju för underbart söt.. hihi.. såå fin. :) kram

    2010-04-09 | 13:46:57
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: