Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jobbhelg...

Kategori: Allmänt

...ja tyvärr så är man ju tvungen att jobba varannan helg. Lite tungt med tanke på att jag ser så lite av maken nu för tiden. Och det gick precis upp för mig att han är borta helt och håller måndag-fredag nästa vecka. Han ska nämligen sova kvar i Söderhamn där han går sin utbildning varannan vecka eftersom dom börjar redan kl 05:30 dessa veckor... Lite ovant blir det iaf! Och säkert tomt och kallt i sängen! ;)
Men det är väl lika bra att man börjar vänja sig eftersom han säkert kommer att veckopendla när han är färdigutbildad!...

På tisdagkväll kommer min söta lillasyster hem igen efter 1,5 månad i England. Hon skulle egentligen varit kvar längre, men det är väldigt bra att hon kommer hem nu eftersom hon inte mår bra!!! *sakna*

Ja, vad är det mer som har hänt på sistone...

Vår ena hund gjorde illa sig i skogen i onsdags. Ganska stort sår på benet, men hon e tuff vår Cira! :)

I torsdags bjöd jag min kära väninna L på frukost! Tyckte hon var värd att skämmas bort lite!! Blir nog en trevlig promenad ikväll  oxå. Är ju så mycket lättare att gå och gå långt när man har nån att prata med!!

Jag är oxå nyklippt (jättekort!) och nyfärgad (jätterött!), så jag e nog ganska olik mig... :) Ska försöka hinna med att pressa in nåt litet kort senare.

Nu ska jag och barnen bli serverade köttgryta med pasta av pappa Erik, för nu är jag färdig med lite bök på skatteverket.se.


Ha en trevlig lördag, vänner!
//A

Kommentarer

  • jessica säger:

    va roligt att syrran din kommer, hem men jag hoppas inget har hänt henne..



    jobbigt att han ska vara borta.. de är så jobbigt.. kram och trevlig helg.

    2009-10-10 | 19:16:38
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Maja säger:

    Åh , Vad söt du är , saknar dig med massor och ska bli så skönt , men konstigt att komma hem. Lite besviken på mig själv för att jag inte "klarade" längre.. Men Gud , har du rött hår ?! :D Det måste jag se !! Kramar om !

    2009-10-12 | 11:11:07
  • Smilla säger:

    Jobba helg är inte så kul, jag vet;) Men ledig dag mitt i veckan eller lite mer i lönekuvertet är helt ok;)

    Jobbigt att leva som särbo varannan vecka:(

    Kort och rött, du måste lägga ut en bild ;)

    kram

    2009-10-13 | 15:29:50
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: