Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sååå skönt...

Kategori: Allmänt

...Jag är på banan igen! Har nu hållt mina points ett par dagar och crosstrainern har också fått sig en omgång! :) I dag lät jag bli ALLT vad sötsaker heter på jobbet. Och jag blir ju så mycket gladare när jag är "duktig"! Hi hi

Och precis som käraste Mymlan skrev i kommentarerna så måste jag inte ha motivation, jag VILL jag ha motivation :)

Idag har jag räknat och räknat på jobbet. Inventering som gällde. I morgon blir det servering och på onsdag städ. Trevligt med variation!! Sen ska jag faktiskt vara ledig tors-lörd, jobba sönd och ledig mån-tis. Ska bli jätteskönt att vila upp mig lite. Behöver det nu med allt som händer i privatlivet plus att det har varit mycket jobb....

Nu sover mina små hjärtan. Efter dagis kom syster med sina sessor en sväng. Var alldeles för längesen!!! Bjöd på kvällsmat, gjorde jag oxå. Blev hemmagjorda köttbullar med potatis och ostsås till dom små, medans jag och syrran åt kokt potatis och kesoröra med kalkon, sweet chili och persilja.

I morgon jobbar både jag och Erik kväll så då är det min lilla mamma som hämtar barnen och nattar dom. Ska hinna med en god lunch, lite telefonsamtal och en långpromenad på förmiddagen...

Ha det gott,

// A

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag tänker på er älskade lilla Anna!!

    2009-03-31 | 19:49:42
  • Jessica L säger:

    Skönt att du är på banan igen :) De låter bra det :)

    Jag tränade idag för första gången på areovicsen/gympan idag :) va såå kul



    kram

    2009-03-31 | 22:51:04
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: