Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

OJ....

Kategori: Allmänt

...Vad längesen det var jag skrev nu! *sorry* Mycket med sjukdom och tokerier. Min kära syster har hunnit ta studenten oxå! :) grattis till dig!


I dag är det VV som gäller och där pratar vi motion idag! :) Sen i går kör jag powerstart, tänkte att det är bra om jag själv har provat på det. Det kom ju först efter att jag hade nått målvikt, därför provar jag det nu istället. Och det behövs faktiskt nu. Vi har kört fast i vardagsträsket och inte haft någon motivation till någon rolig mat. Och så har det blivit alldeles för många sk. "unnardagar".... :)
Idag åt vi tex apelsin och inefärsmarinerad kyckling med bönris. Mmmmm....

I veckan blir det en del jobb på herrgården och även två dejter med väninnor!
 
På återseende!
//A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Va kul att läsa lite igen! Du jobbar så mycket och är otroligt duktig!!!

    Lova att vila upp de dagar du är ledig!

    Har fortfarande inte smält det underbara minus jag fick idag, bara går och ler!!



    Sköt om dig så ses på nästa vecka



    Kramar

    2009-06-08 | 19:31:48
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • jessica säger:

    Åh va god mat ni åt.. finns receptet på din sida kanske? :D Kram

    2009-06-08 | 23:02:48
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • lillasyster säger:

    För jag har tagit srudenten ! :P

    TACK så mkt! :)

    2009-06-09 | 09:22:08

Kommentera inlägget här: