Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kalabalik och panik...

Kategori: Allmänt

...fy vilken dag jag har haft!! Stressat som en tok på jobbet och det har varit en massa problem där plus att det var folk sjuka. Jag har burit så mycket så jag har tappat känseln i höger ringfinger och nu när jag är hemma efter att ha hämtat barnen hos deras farmor vågar jag knappt sätta mig ner för det gör så ont överallt, då kommer jag nog inte upp igen... får vänta med det tills barnen somnat!
I morgon är det 6:e dagen i rad för mig på jobbet och den kommer nog tyvärr att likna den här dagen väldigt mycket... Och så finns det en väldigt stor risk att jag måste börja kl 06.00 istället för 08.00, eftersom min kära arbetskamrat K inte såg så kry ut idag. :(
Positivt idag är att det har gått jättebra med bokningarna för mig idag! Och det e roligt! hi hi
Nog om det!!

I övrigt så mailade jag till VV igår och ska in på en gruppintervju i mitten av februari. Eftersom jag märker hur himla svårt det är att stå emot på jobbet där det finns godsasaker överallt. Så skulle det nog vara väldigt bra att kombinera mitt jobb med lite VV-jobb. Hjälper ju mig att hålla vikten plus att jag får träffa en massa trevliga människor! :) Kanske en klass i Tierp och en i Sandviken?! ;) Vi får se när, var och hur!

Nu kikar barnen på bolibompa och snart ska vi krypa ner alla tre i samma säng och läsa sagor! Ska bli så mysigt!

Sen, när dom har somnat tänkte jag knäppa på videon och kika på fredagens Let´s Dance som Erik spelade in åt mig!

Ha det gott, mina vänner!

Kram// A

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Ja men precis! Jag är väldigt motiverad och även väldigt nöjd med mitt första resultat :) Det känns superbra! Det är bara att kämpa vidare. Joo det är tufft i början nu känner jag, man får lite sötsug då och då. Men jag har och andra sidan upptäckt hur otroligt sött och gott en nyttig liten frukt kan vara :) Det är helt otroligt!



    Tack så mycket, jag ska kämpa vidare. Och jag hoppas verkligen att du lyckas stå still nu och hålla dig här där du är idag! Verkligen jättebra kämpat. Jättekul att du även är så intresserad av allt som har med viktväktarna att göra. Det är idealiskt för oss som precis börjat kämpa med den här metoden! :)



    Ha det så bra och all lycka till nu!

    Många kramar

    2009-01-20 | 19:46:52
    Bloggadress: http://emelieone.blogg.se/
  • Linda säger:

    Men Anna vad glad jag blir!!

    Hoppas hoppas hoppas Sandviken:)

    Å vad jag hoppas!

    :D

    Kram på dej & hoppas morgondagen blir lite lugnare iaf.

    2009-01-20 | 20:55:20
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Åh spänande och se :) hoppas de går bra.. vilket jag tror de kommer att gå..



    du är så duktig, då får du hjälpa mig med att sluta äta choklad :)



    kram

    2009-01-20 | 21:19:45
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Men gud vad du jobbar och står i! Ta det lugnt bara så du inte stressar ihjäl dig bara ;)

    Någon måste ju ta hand om de där mötena ju L

    Kram

    2009-01-21 | 08:36:49
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Helena säger:

    Hejsan!

    Du måste ta det lugnare!

    stressa inte ihjäl dig, för det är ingen som tackar dig för det!

    Ha en bra dag!

    kram

    2009-01-21 | 09:20:36
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • emelie säger:

    hoppas det går bra med VV!! och fin blogg!

    2009-01-21 | 11:43:14
    Bloggadress: http://emliscious.blogspot.com/
  • Sanna säger:

    Men vännen! Du stressar ihjäl dig snart.. Jag tror på dig och du kommer att bli underbar om du ska jobba innom det. ;)

    Kramar om dig

    2009-01-21 | 19:26:23
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: