Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sjukkarusellen fortsätter...

Kategori: Allmänt

Dottern dålig på att äta och har kräkts en gång idag. Erik fick magsjukan i natt och jag har mått jätteilla och har 39 graders feber. Just nu är det bara lilleman som är pigg!! Både jag och Erik är hemma från jobbet, känns ganska tungt nu faktiskt.

Jag skulle ha provat en fiskgryta idag som verkar så god! Istället sitter man här med fralla och Coca Cola....

NU VILL VI BLI FRISKA!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Ååååååh Va tråkigt att ni också är sjuka ÄN!!!! Förstår inte vad det här är för sjuka, allt går bara runt.. Alltså Varken Jocke eller jag brukar vara speciellt sjuka men när t.o.m HAN ligger varje vecka så är de nå stora fel.

    Feber, halsfluss och Lydia hade världens dåligaste mage i helgen :-(

    En dålig start på året..



    Jag hoppas att Ni kryar på er snart och blir piggelin för en lång tid!

    LÄGG IN EN BILD PÅ DEJ Stumpan så man får se hur du ser ut.. Är ju nästan så man glömt det ju!!!! :-( Jag saknar dej såååå grymt, att bara få surra en stund och fika lite och se barnen leka..



    Thea sa häromdagen att "när jag blir stor, då ska jag leka med Elias i Söderfors varje dag" Det MÄRKS att dom lekt en del sen dom var pyttesmå.. för annars glömmer barn andra barn ganska fort!

    2009-02-16 | 18:37:18
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Usch jag tycker så syd om er, verkar som de flesta har råkat ut för magsjukan :( inge kul.. jag håller mig udan, stefans brors barn har magsjukan, så man vill ju inte direkt ha de.. Hoppas hoppas ni blir bra snart.. Kram och krya på er..

    2009-02-16 | 19:18:44
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Mia säger:

    Men fy sjutton!!! Nu har ni varit sjuka tillräckligt för åtminstone ett halvår framåt tycker jag! Önska kan man ju i alla fall.... Nej sjukdomar vill man helst slippa helt!

    2009-02-16 | 21:14:13
  • Nä, inte cola och fralla, blir inte magsjukan bra av. Te och blåbärssoppa och kanske nån liten skorpa. Men magsjuka har en fördel, you know what I mean? Wink Wink. Och blir du inte guldis på onsdag så blir du det nästa vecka. What´s the hurry? säger:

    2009-02-16 | 21:42:47
  • Linda säger:

    Men ååå vännen, att det aldrig ska ge sig!

    Men när det är som värst så brukar det vända..så håll ut!



    Jo sammanlagt har jag gått ner lite drygt 8 kilo nu:D



    Krya på er kram

    2009-02-17 | 07:01:59
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • camilla säger:

    Men herre gud Anna stackars er fam :( Nu hoppas vi verkligen på att ni snart blir friska.Såg att lillkillen oxå var dålig nu :(



    Kram

    2009-02-18 | 09:09:30
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: