Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Heldag...

Kategori: Allmänt

... på jobbet, 8-18. Nästan 70 personer till frukost! :) Gick jättebra i dag också. Har städat hotellrum på eftermiddagen...

Min lilla fisa här hemma blir sakta men säkert bättre. Men det är svårt att få igång henne att äta igen. Vill bara ha saft och vaniljyoghurt... '
Lilleman är det däremot full fart på nu!

Den här veckan jobbar jag mån - kväll , tis och fredag - dag. Så det blir en ganska lugn vecka,  Onsdagen blir det VV hela dagen typ, först vägning vid halv tolv och sen sticker jag till Sthlm vid halv fyra. Ska klämma in ett tandläkarbesök där emellan också ;)
Längesedan jag var ledig en hel helg, så då hoppas jag att vi kan hitta på något mysigt hela familjen.

Häromdagen provade vi ett VV-recept på köttfärspannkaka som var riktigt gott. Recept kommer inom kort. För övrigt är det som jag tidigare skrivit en hel del nya recept på gång, får se vilket jag gör till lunch i morgon! :)

På tisdag eftermiddag kommer jag ÄNTLIGEN få hem crosstrainern så då ska jag köra järnet vill jag lova! hi hi Ska bli så skönt att kunna träna riktigt hårt även om jag är "fast" i huset...

Nu är jag så trött och Erik sover redan i soffan....

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!

// A

Kommentarer

  • camilla säger:

    Ja den där köttfärspannkakan den har jag gjort ett par gånger här hemma och den är verkligen populär ;)

    Skönt att ni börjar bli bättre :)

    Ha en bra dag

    Kram

    2009-02-16 | 09:36:05
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Jessica Lindell säger:

    Åh köttfärspannkaka lätt inte helt fel, håller utsikt på receptet sen :)

    Skönt att du inte jobbar så mkt denna vecka, då du kan mysa med familjen :)



    kram

    2009-02-16 | 10:12:45
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: