Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

STOPP!

Kategori: Allmänt

...Tiden går alldeles för fort!! Dagarna springer i väg och jag hinner inte med!!!!!

Idag har jag cyklat en mil och varit in till uppsala en sväng, mormor ligger på sjukhus och jag kände att jag verkligen ville träffa henne.

I morgon blir det jobb hela dagen från 11 till minst 22...

Lilleman har börjat på fritids idag. Stora killen som inte går på dagis längre. Känns helt overkligt för en liten mamma. :)
Lilltösen är tillbaka på dagis också så nu är vardagen igång och som dom hade längtat...båda två...

Nu är det dags för "So you think you can dance"...

Kram på Er! // A

Kommentarer

  • Annika säger:

    Hej där! Hittade hit via någons blogg och blev fast. ALLTID lika trevligt att hitta andra VV-are! Så fin du är!



    Kram.

    2009-08-06 | 17:30:52
    Bloggadress: http://www.akinna.se
  • Johanna säger:

    Hej gumman,hur har ni det i värmen? Är i gävle över helgen,skönt att komma bort! Legat på brämmen hela dagen. Skönt att bara slappa. Stannar till måndag. Kram kram

    2009-08-08 | 20:19:41
  • Johanna säger:

    Hej gumman,hur har ni det i värmen? Är i gävle över helgen,skönt att komma bort! Legat på brämmen hela dagen. Skönt att bara slappa. Stannar till måndag. Kram kram

    2009-08-08 | 20:19:46

Kommentera inlägget här: