Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vart tar tiden vägen??...

Kategori: Allmänt

...Sitter och funderar hur jag ska hinna med allt innan jul!! Jag har aldrig förstått mig på dom som klagat över julstressen. Jag har alltid älskat advents-tiden md förberedelser och annat, MEN, då har jag ju oxå varit hemma om dagarna. NU när man jobbar, och som jag ska jobba dom här närmaste veckorna så förstår jag inte hur jag ska hinna med allt! Vill så gärna pyssla, baka, hänga nya gardiner och pynta! Men nu känns det lite som att allt kommer att göras i ett stressigt virrvarr. :( Men, men det är ju bara att köra på. Det visar sig vad man får prioritera och vad man får välja bort, helt enkelt...Eller finns det något hemligt knep?!?! :)

Nu har vi en hel del snö här. Jättemysigt tycker jag, men det räcker så här. Man vill ju inte ha något snökaos eller så...

I morgon ska hela familjen ut och leka i snön på förmiddagen och sen beroende på vädret så kanske vi åker och handlar på eftermiddagen. Sen MÅSTE jag ut och träna i morgon oxå!!! LÄNGTAR SÅ!!! :)

Nu ska jag och maken mysa lite i soffan innan det är dags att sova...På återseende i morgon!!

Kram och god natt

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Hej hej.. de känns stressigt för min del också, tur att jag får så mkt hjälp av stefan :)



    kram

    2008-11-23 | 00:15:05
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Å lika stressigt här med, jag hänger upp gardiner idag:

    Så har jag det gjort..i veckorna jobbar jag från morgon till kväll.

    Så det får som du säger, prioriteras lite:)



    Kram

    2008-11-23 | 09:32:08
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    Ja visst kan det vara stressigt kring advent och jul. Men det det viktiga är ju att man prioriterar rätt. Julen ska man njuta av oxå, det får man inte glömma.



    KRAMIS

    2008-11-23 | 11:45:40
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Jag ÄLSKAR också advent och jul. Brukar missa 1:a advent för att tiden går så snabbt. Men denna hösten har jag velat pynta sen en månad tllbaka så jag hinner nog denna gång =)

    Man behöver ju inte baka en massa gott denna december ;-)

    KRAM

    2008-11-23 | 16:57:46
    Bloggadress: http://www.sotsaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här: