Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Halloj...

Kategori: Allmänt

...En trött Anna idag igen, varken orkade eller hann uppdatera bloggen igår, tyvärr. Men nu är jag ju här! :D...

En del har reagerat över min smörgås från subway som var 12 points. Ska tillägga att jag hade points till att unna mig både ost och vitlöksdressing på den, därför drog det iväg! :) Men det var det värt. Finns betydligt värre saker den här veckan som jag har ångest över inför vägningen i morgon!!! Har haft det jobbigt med sötsuget igen plus att magen har krånglat en del (intressant värre för er, ha ha). Iaf så det står väl ett fett + på vågen i morgon! :(

Idag har jag och maken varit in till Gävle och hämtat sonens nya cykel, lite "fel" årstid egentligen, men han behövde en och snälla svärmor och svärfar stod för slantarna, så då blev det nu helt enkelt. Svensk vinter är ju ganska snöfattig nu för tiden så vi kanske snart kan ge oss ut på vägarna. :) Mallig som tusan är vår lilla prins iaf.

Motionen denna vecka har tyvärr mest handlat om att jobba. Orkar inte träna så mycket, förutom promenader, när jag jobbar intensivt. Blir så slut i kroppen, speciellt när man kommer efter med sömnen (jobbade tex till 02:00 i natt, o sen upp med barnen på morgonen sen)! Vill verkligen ha in 3 styrkepass och 2 joggingrundor per vecka, minst! Men det är svårt. Dagarna springer iväg!!!!  

Nu ska jag ta och lägga barnen för att sedan försöka ta igen lite sömn!!

Kram på er alla och tack för att ni finns!!!

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Jag kikade in här på bloggen tidigare idag men inget bloggande ifrån dej då, men nu äntligen kan jag läsa ett inlägg ifrån dej.. Spännande och se i morrn, tror ändå att du gått ner, håller tummarna :)



    Kramar och lycka till :D

    2008-11-18 | 21:31:23
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Usch känner samma sak, det har blivit jätte dåligt med motion denna vecka. Ska försöka att acceptera vad det än blir i morgon jag vet ju varför också.

    Lycka till i morgon vännen...

    2008-11-18 | 21:33:30
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • camilla säger:

    Usch vilket hästa pass du verkar att jobba :( Men du ska se att det blir minus i morron,du springer säkert av dig allt på jobbet ;)

    Lycka till

    Kram

    2008-11-18 | 22:14:54
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • IntenSiv säger:

    Jättegrattis till din målgång! Och grattis till en otroligt fin sida om din viktresa. Det är som en saga! MVG i viktnedgång.

    Du är superduktig och har blivit fantastiskt söt av ditt nya sunda liv!

    Lycka till med att hålla vikten. Jag har varit ständig medlem sedan 1988 och ligger just nu 6+ från målvikt, men jag jobbar på det och går fortfarande periodvis på undervisning hos VV. Ser fram emot att få träffa dig som konsulent i framtiden!

    2008-11-18 | 22:24:02
  • Carro säger:

    Tack så mkt för kommentaren hos mig! Blev mkt mer peppad nu till att börja äta lite mer faktiskt. Jag har känt mig väldigt hungrig de senaste veckorna så det ska bli jätteskönt!

    2008-11-19 | 07:38:02
    Bloggadress: http://carr1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här: