Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

skrivkramp!

Kategori: Allmänt

Suttit alldeles för länge vid datorn, men nu känns det iaf som att jag kan börja blogga på "riktigt", i nutid! hi hi Nu när ni vet lite om mig! :)

Idag har det för övrigt varit en trök-dag!! Regn är ju aldrig kul... Sen har jag varit väldigt sötsugen hela dagen, vilket är jobbigt! Känner oxå att jag har ngt i kroppen, typ förkylning. Hade en redig en i  slutet av maj o joggade vårruset iaf, det slutade med 41 graders feber och att jag svimmade av det dagen efter...slog i ansiktet och fick sy fyra stygn, inte så smart direkt! he he, och jag vill ju inte direkt börja om igen... Älskar ju att träna nu, speciellt jogga och sånt som gör att svetten verkligen rinner... Men jag ska försöka lyssna på min kropp den här gången. Blev en power-walk idag istället...

Till lunch blev det kyckling ris wokgrönsaker och yoghurtsås (gjord på 0,5% naturell yoghurt och kryddor o örter) = 6 points
Till kvällsmat blev det dock havregrynsgröt och övriga åt blodpudding!!

Nu ska jag njuta av en cocosboll (2,5 points) innan jag säger hej då till Erik som ska ut o jobba natt och sen är det sängen som gäller för lilla mej!! :)

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: