Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sjuka barn...

Kategori: Allmänt

...är inte kul! I dag har det bara varit gnäll och glass o yoghurt (mot onda halsar o feber) i långa banor! Tur att min mamma, pappa och lillasyster kom hit och gjorde dagen lite roligare för både mig o barnen!!! :)

Nu ska jag inom kort ta och lägga barnen och efter det är det en efterlängtad joggingtur som står på agendan! JIPPIE!

I dag har vi ätit Tortillalasagne (finns i VV-kokboken "lev livet lättare") till både lunch och middag, så gott!!! 7 points/port, kommer lägga ut receptet senare.


Ha det gott!

Ps. Inom en vecka är det meningen att jag ska få hämta vår nya kamera :D Det e ju på tiden att ni får se mig ordentligt, eftersom det e meningen att denna blogg ska handla mycket om min viktnedgång!! hi hi

Kommentarer

  • Lillsiss säger:

    Kan alltid komma och göra det lite lättere och för att umgås :)

    2008-06-29 | 19:32:03

Kommentera inlägget här: