Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Pustar ut...

Kategori: Allmänt

...Fullt upp idag, onsdagar har en förmåga att bli fullbokade...konstigt...Först VV sen hem och äta lite och laga kvällsmaten, sen hade sonen fotboll och efter det, hem och kasta i sig lite mat för att jag skulle hinna till föräldramöte på dagis, så nu har jag ganska nyligen kommit hem, har bara lagt barnen. Så nu kan jag sätta mig här och pusta ut. :)

Lunch idag fick bli en Viktväktarlåda. Köpte kyckling med gröncurrysås och ris -5 points- men såsen var jättestark så jag åt inte upp allt av den.

Till kvällsmat blev det desto godare. Köttfärssås och spagetti -6,5 points- Mums!! Men jag blir alltid jättehungrig snabbt efter jag ätit pasta, spelar ingen roll hur mycket eller lite pasta jag ätit heller.. blir hungrig lika fort ändå. :( så det blir inte så ofta jag äter det. Någon mer som har samma problem?!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Äter du fullkornsspagetti? Den tycker jag är godaste fullkornspastan och den mättar ju lite mer iaf =)

    2008-06-18 | 21:28:03
    Bloggadress: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: