Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagen före....

Kategori: Allmänt

...midsommar och jag har irrat runt som tusan hela dagen, och ändå inte hunnit allt som jag skulle! Kommer att bli en väldigt stressig förmiddag i morgon, suck... Barnen ska ha kransar och det ska göras efterrätt, diskas och grejas! Sen på eftermiddagen/kvällen blir det knytis hemma hos mamma och pappa! Vi är en stor familj så vi blir ganska många. Tror vi är 13 vuxna och 4 barn :)  Jag ska göra marängpavlova med glass till efterrätt!! Ingen riktig motion har det blivit idag heller och då får jag alltid lite ångest, men känner lite av halsen så det kanske är lika bra att låta bli...Ska försöka träna lite tränings-dvd i morgon medans barnen är lugna och marängen står i ugnen!! :)

Ha det gott!! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: