Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

hemma igen...

Kategori: Allmänt

...gick bra att handla men Erik blev trött, han har ju inte så mycket krafter efter att ha legat däckad i nästan en vecka!
Hittade bl a lite solstolar och ett partytält.

Men det bästa av allt!! Hittade mörk choklad, små förpackningar som det bara är 10 g i varje, dvs 1,5 points/st!!! *glad* Jag mår så dåligt dom gånger man har haft en öppnad 100 grams-kaka hemma, det är så svårt att låta bli den. Så nu när vi hittade dom, så bullade vi upp rejält. :) Bara att hoppas att jag kan hålla ett sunt förhållande till dom. hihi



I övrigt är jag nöjd med dagen, gott med hamburgare på MAX, det var längesen! Och så har jag fått en del gjort som jag har skjutit på ett tag. Både klippt klor och badat båda hundarna, till exempel.

Så här rolig ser Cira ut när hon är blöt, hi hi Inte allt för lycklig vill jag lova (Hade inget kort på Matilda på datorn)!



Nu ska jag väl försöka "trolla" fram lite middag, sen är det nattning, motion och renbäddning av sängen kvar på schemat!

Ha det gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: