Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Grått...

Kategori: Allmänt

...och tråkigt! Idag verkar det som att jag har vaknat på fel sida...Dåligt humör som bara bubblar i kroppen, hoppas det blir bättre när jag varit och simmat med lillsiss på eftermiddagen..

I dag ska jag även hinna med att städa lite och så ska jag ta mig an ett klädberg! Alla kläder som är för stora nu, ska sorteras upp i tre högar: kasta, skänka bort och sälja! Det som jag ska försöka sälja är kläder som jag nästan aldrig har hunnit använda innan dom blev för stora. :D

Sen har vi fått ett problem!..he he När vi köpte vår säng för ca 2,5 år tyckte jag den var jätteskön...Nu när jag tappat typ 32 kilo är den JÄTTEHÅRD!!  Får jätte ont i höfterna och det känns som att jag sover på golvet. Not so nice! :)

Höres!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Din stackare, jösses vilka I-landsproblem du har. Eller ska jag säga viktväktarproblem? =) Nu har du ju en bra ursäkt att unna dig en ny skön säng iaf =)

    2008-07-07 | 21:35:34
    Bloggadress: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: