Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Glad!!..

Kategori: Allmänt

Tre saker som jag är glad över just nu:

- Har äntligen fått hem nya kameran!!

- Har varit ute och sprungit i regnet och e jättesvettig!!

- Ska snart sätta mig ner och avnjuta lite kvällsfika!!





Som sagt: jättesvettig! :)



Idag har vi varit och handlat, lite grejer inför resan och lite mat.  Blev lunch på IKEA. Kotlettrad med kokt pot och ratatouille (hur nu det stavas) för mig - 6p -. Till kvällen blev det keso och skinkröra med pot. - 4p - 

Vi ska bjuda vänner på lunch i morgon! Då blir det tortillalasagne med sallad och till efterrätt cheesecake-glass. Mmmm!

Nu är det bara duschen och mys kvar idag!

Ha det gott!//Anna

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej gumman,vilken härlig bild! =) kul att få se lite mer bilder nu. Enormt duktig är du min kära vän! Kram

    2008-07-12 | 15:48:23

Kommentera inlägget här: