Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dåså...

Kategori: Allmänt

...då har man fått i sig lite kvällsmat oxå, idag blev det kyckling, ris, yoghurtsås och råkostsallad. -6 points -  Riktigt gott faktiskt! Tidigare idag åt jag pasta med sparris o kalkonsås. - 5,5 points- Var gott, men det är fortfarande jobbigt efter jag ätit pasta, sötsuget "griper" tag i mig! :)

Sen ska jag säga att de flesta av recepten jag lagt ut här kommer från min favvo-kokbok!! Tror tyvärr den utgått nu, men mums så mycket gott det är i den!




Från det ena till det andra...Såg häromdagen att jag har minskat 30 cm runt höfterna, hi hi, det e lite kul!


måttband

Och ändå har jag dagar nu, när jag känner mig jättetjock!! Varför ska det vara så??!


Blir väl förresten tvungen att ta det lite lugnt med joggingen och så, nu när jag går på penicillin. :(

Snart är det dags för nattning av barnen och sen ska jag och Cira ut på promenad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: