Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Utflykt...

Kategori: Allmänt

...till stranden idag! Mysigt, men nästan lite för mulet! Dock jätteskönt i vattnet!! Det tråkiga när man har med sig en massa plockmat och så, är ju att man vill äta hela tiden. :) Fast man har varit duktig och gjort kesoröra med skinka till pointssnålt bröd så slank det ju ner någon liten plätt m sylt och en o annan köttbulle från barnens meny! :) Och vips så var jag uppe på 9,5 point!! :/ ja ja, sånt händer väl antar jag och det var ju inte så att jag åt upp hela mitt dagliga pointsantal!! Men lite putt på mig själv blev jag! hi hi


I förrgår var vi ju till skansen och strosade och jag tänkte visa barnens favvo-djur/händelse!! :)


                                                                                            
Sonen vågade klappa en orm                                                                       
o var väldigt mallig över det!




Dottern bara ÄLSKAR fiskar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: