Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Regn...

Kategori: Allmänt

...ja hela eftermiddagen har det regnat!! Tur att vi hann en sväng till lekparken innan lunch så barnen fick springa av sig lite...Sen hade ju lilla mamma (alltså jag) lite roligt där också! jag fick nämlige ner mina höfter i en däckgunga för första gången på lääänge! :D Så barnen tjöt när dom så att mamma kunde gunga så högt! ha ha
Sen såg det nog ganska roligt ut när vi kom och gick på vägen. Två vuxna, två barn och FYRA hundar! Rena cirkusen! I morgon kväll kommer mor och far hem så då drar vi ner till det vanliga antalet vovvar igen, dvs två!

På eftermiddagen var vi hos svärföräldrarna och hälsade på. Där fick vi en riktig favorit till middag, Ciderrullader!! (lövbiff) Det är bara så mums!!

Kroppen skriker tyvärr fortfarande efter mer socker! Är så otroligt trött om kvällarna framför allt! Men jag får väl ändå säga att veckan i Danmark var värt det här! :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kul! Ni har också hundar!

    Vi också, en nuförtiden, den andra har svärföräldrarna tagit över.

    Så nu har vi en wachtel på 1,5 år lite drygt..

    Han som bor hos svärföräldrarna är en gråhund på 11 år, men jag gillar honom inte. Han högg min lilla tjej förra året & är lömsk, men Johans mamma ville absolut Inte ta bort honom!!

    Men han får inte komma nära Felicia & jag funderar på att ta en cykeltur med honom en suuuper varm dag.. Nä usch vad hemsk jag är!!

    Vad har ni för hundar?

    Har ni några andra djur??

    Kram

    2008-08-02 | 21:12:09
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: