Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

order inlagd... :)

Kategori: Allmänt

...japp, har precis skickat iväg en order på kläder till Haléns! Dom hade lite rea och så har jag så attans tunt i garderoben. Och nu när viktminskningen går lite långsammare (som jag oxå vill, med tanke på huden) så kanske jag hinner ha kläderna lite längre iaf, innan dom blir för stora! :)
(och så jag vill jag ha lite nytt till en inom kort kommande myskväll med god middag och hotell med maken + till min födelsedag som det oxå snart e dags för...)

"hörs" ikväll.//Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag har också beställt kläder från Hale'ns=)

    Vad har du beställt? Vi kanske har beställt nåt lika tänkte jag;)

    Kram

    2008-08-07 | 19:28:55
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    Att ha tunt i garderoben är du inte ensam om... :) Min viktminskning går så sakta och jag har tänkt att inte handla kläder förrän jag är klar. Men nu måste jag nog ta mig i kragen och handla lite. Man kan ju inte gå helt utan kläder heller...



    Ha det bra!



    KRAMIS

    2008-08-08 | 08:34:45

Kommentera inlägget här: