Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

"Dagens"...

Kategori: Allmänt

...Mja dagens idag är väl lite tokig! :) Det är min Koola Anna tröja jag har på mig. Jag köpte den för 4 år sen, fast den var för liten. Det var första gången jag såg ett plagg av det märket och tyckte det var lite kul! Sen har den legat i garderoben med lappen sittandes kvar...i fyra år alltså! :)



Ni får verkligen ursäkta frisyren! he he

Ha en trevlig kväll alla!! Natti natti//Anna

Kommentarer

  • Jessica och hunden Ella säger:

    Va häftig tröja..

    Men nu kan du ha den också..

    Du är otroligt duktig måste jag säga.



    Kram Jessica

    2008-08-08 | 19:41:47
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Cornelia säger:

    Åh jag har verkligen gjort likadant, haft kläder liggande i åratal till jag tänkta att jag skulle komma i dem.

    Måste också säga nåt om ditt förra inlägg, gillar din tanke kring att man är en helt annan person nu mot vad man var förr... Jag tror att det kommer att inspirera mig till ett inlägg lite senare idag...

    Kram och pepp

    2008-08-09 | 11:38:17
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • Linda säger:

    Vad kul det är med kläder man inte kunnat haft tidigare, som bara legat där o som man nu kan sätta på sig! Riktigt motiverande.

    Din sida är enormt motiverande för mej!!!

    Som du skrev i ditt förra inlägg, sådana tankar kan jag med få, hur man levde förr.

    Även där måste jag säga att jag är lik dig!

    Jag mådde piss! Å den enda "medicin" som hjälpte var godis, chips o en massa sånt.

    Ingen motion här heller...som sagt var, inte konstigt att man mådde dåligt psykiskt heller..sen var det ju inte bara pga hur jag åt o så men en bidragande faktor.

    Man tänker mkt o rensar huvudet när man är ute o går, det är bra!

    Kram Kram

    2008-08-09 | 19:20:45
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: