Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ångest...

Kategori: Allmänt

...över allt unnande (dumma socker) och lite för lite motion (dumma förkylning). :( I dag skulle jag kunna springa men nu är jag ensam med barnen så det går inte. Ska prova en tränings-dvd ikväll, fast jag inte gillar sånna, behöver dock träna styrka iaf...Måste köpa en ny crosstrainer innan vintern kommer oxå. Blir ju svårare att ta sig ut och springa i snön, då är det bra att kunna träna hemma....

VÄGNING I MORGON!!! HUR SKA DET GÅ??!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ska se att de kommer att gå bra ändå;)

    Kanske inte det jätte stora minuset men minus det blir det;)

    Kram och lycka till

    2008-08-26 | 16:42:37
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Hej hej..

    Jag tror vägningen går super bra.. För du är så himla duktig!!

    Jag är också sugen på springa men jag får då allt vänta några månader..



    Kram Jessica

    2008-08-26 | 18:13:06
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Ingela Carlsson säger:

    Hej Anna!

    Vilken "PANGBRUTTA" du har blivit.

    Det är helt otroligt.... GRATTIS

    Du är så jättefin, önskar att jag hade en liten

    gnutta av din energi. Jag skulle behöva bli av med

    några kilon närmare bestämt 20.

    Synd att jag jobbar den 13:e, det skulle vara roligt att träffa dej. Men vi kanske syns den 20:e i Österby

    Kram Ingela

    2008-08-27 | 21:47:17

Kommentera inlägget här: