Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Överansträngd och lite bränd

Kategori:

Kände igår när jag vaknade efter mitt värsting-pass i onsdags att jag fortfarande var mör och dessutom kände jag av min hals! :( Klippte gräs igår och sen hade vi besök av goda vänner på kvällen. Idag när jag vaknade kände jag av halsen mer! Har gått omkring och varit sur och svurit över att jag inte kan springa idag!! Hoppas det bara är en liten överansträngning så jag inte blir sjuk!!! Det har jag inte tid med!! ;) Blev iaf en 40 min PW nu på kvällen, efter att ha bjudit föräldrar och lillasyster på grillat. Har varit jättefint väder ett par dagar nu och vi njuter av sommaren! Idag har jag solat och bränt min mage. Hihi men jag ska försöka få lite färg i år! Har alltid varit rädd att visa mig och aldrig tyckt om att sola så jag har alltid varit blekast, men nu jäklar! ;) Sen är målet att vara under 80 kilo till min födelsedag (25 aug) Vågen visade 84 i går! Samma som förra veckan trots min festarhelg! *glad*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: