Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Å så kom den!!

Kategori:

Efter att ha varit utan soffa i 1,5 månad så var DHL-killarna varmt välkomna i morse!! ;) Äntligen fick vi hem soffan! Vädret har varit riktigt dåligt idag! Spöregnat stor del av dagen och mullrat till och från. Två korta stunder kikade solen fram så då passade vi på att fika på altanen med min syster och hennes familj. Idag har jag inte tränat!!! (förutom att jag skruvade ihop soffan helt själv) Har haft barnen hela dagen! Känns så fel att inte träna plus att jag har ätit glass (fick ooont i magen av det). I morgon blir det ordning på torpet igen!! Blä för dåligt samvete. Lite extra av den varan när stubinen tog slut med barnen ikväll. En skrikande mamma är inte bra! Men nu har vi alla sagt förlåt till varann iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: