Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Checklista 6/1-09

Kategori: Checklistor

Frukost: 2 dl naturell yoghurt, 1 dl flingor, 1 msk lättmes, 1 knäcke, 1 skinkskiva och en mjuk (2p/skiva), vatten
5 p

Lunch: Grönsallad med valnötter, 1 burk ICAs makrillfilé i tomatsås, 1 kokt ägg, vatten
8 p

Mellanmål: 2 små pepparkakor, frukt
1 p

Middag: Havregrynsgröt med linfrö, kanel och rivet äpple, 1 dl lättmjölk, 2 knäcke med 1 msk lättmes och 1 skinkskiva
4 p

Efter jogging: 1 Gainomax och vatten
4,5 p

Totalt: 21,5 points, Joggingen och dammsugning = 5 AP

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ok tack så mkt för hjälpen!

    Nää hade inga planer på att vräka i mig 10 extra points idag;)

    Men tänkte bara hur man ska räkna..

    Men då vet jag,max 4 men jag kommer se det som att jag åt upp alla igår.



    Kram

    2009-01-07 | 10:15:11
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: