Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Puh

Kategori: Allmänt

Häromdagen fick jag brev från A-kassan.. Där stod det att jag snart har slut på dagar och att jag inte har rätt till någon ny period så om två månader är jag utförsäkrad! Nu behövde jag (som tur är) som ensamstående trebarnsmamma få PANIK av det här brevet eftersom jag blivit antagen till högskolan. Men jag fick ändå en klump i magen vid tanken på OM jag INTE hade kommit in på skolan. Det måste vara fruktansvärt att få ett sånt brev när man fortfarande inte vet när/om man får jobb eller utbildning!
Jag är så tacksam och jag glad över att jag får studera till det jag verkligen vill, på en vacker skola, i en stad som jag älskar! Det kommer bli tufft och utmanande men säkerligen roligt som sjutton! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: