Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fredag och finsittning

Kategori:

Ja ikväll är det alltså dags för Nollornas finsittning med studentkåren! Var längesen jag var på fest så bara att få klä upp sig och sminka sig på ett annat sätt än vanligt känns skoj! :)
Ska försöka få till några kort, men det är ju lite svårt på egen hand...
 
Veckan har varit väldigt intressant. Jag känner redan nnu på första kursen att det kommer bli 3 väldigt roliga år!! Men också intensiva och jobbiga. Jag har tex 9 examinationsuppgifter på 10 veckor nu, men jag försöker hålla huvudet kallt och ha koll på läget. :)
 
I morgon åker jag hem till Söderfors och får hem mina 3 älsklingar! Jag har aldrig varit ifrån dom så här länge! Utan att ens sett dom på 8 dagar!!! Vi ska kramas i timmar kan jag lova! Och äta massor med popcorn!!
 
Vägning kommer det bli på söndag morgon och jag kan inte annat än förvänta mig ett stort PLUS på vågen! Har bara ätit skit den här veckan! Och det kändes på träningen igår kan jag lova!  Skärpning! :)
Körde zumba med Marie i en annan lokal igår. Och jag kommer aldrig mer klaga på vanliga lokalen i hedesunda! Fy vad dåligt det var! Och absolut noll med syre! Men ändå roligt att skaka rumpa, som vanligt! :P
 
Trevlig fredag på er!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: