Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

JÖSSES

Kategori:

Nä, här krävs det svordomar! HERRE JÄVLAR vilket zumbapass jag har varit på idag! Det har varit juluppehåll och Marie har en jäkla massa jävlar anamma! :D Tufft, stenhårt och asjobbigt MEN så attans roligt!!
Det var jättemycket folk, men så är det ju januari oxå...Det brukar droppa av några ganska fort! Jag störde mig på att det var massor med nya låtar för mig eftersom jag var borta före jul oxå och sen är jag absolut inte nöjd med mina skor...Undrar hur många man lär  köpa innan man hittar rätt!?
Jag ska ta och krypa in i duschen alldeles snart... Det här kommer kännas i morgon! :)
 
Tidigare idag tog jag och barnen en tur till bandyplan. Det var skridskoskola och både Elias och Ida lär sig väldigt fort, även om dom håller sig på sin egen kant. Nästan så att jag blev sugen på att åka lite, fast jag inte gjort det på ca 18 år! haha
Det var jättefint väder, sol och blå himmel, men -10 grader kallt och jag trodde inte man kunde frysa så mycket om tårna och fingrarna som jag gjorde idag! Sen gjorde det såå ont när vi kom in, då smakade en kopp te jäkligt gott och barnen klagade inte över den varma chokladen som dom fick i sina koppar! <3
 
I morgon är det måndag, då börjar min sista vecka som arbetslös. :)
 
Bara någon timme efter jag trodde att jag skulle frysa ihjäl fick jag samtal från ett varmt Egypten!! Satan vad avis jag är och barnen också, tänk om man hade ekonomisk möjlighet att ge dom en sån upplevelse, för att inte tala om att ge mig själv en!
Men nu är det nedräkning till planet flyger hemåt igen! <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: