Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nervös

Kategori:

Lördag idag.... på måndag är det dags! Klockan 11 ska jag kliva in på högskolan med ett (nervöst) leende! Jag ser fram emot det som tusan samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag ska ha för förväntningar! :) Men allt löser sig säkert! Man har ju inget val här i livet. Även fast man vill att tiden ska stå stilla ibland så fortsätter bara livet att tuffa på.......
 
Barnen och jag har haft en jättebra vecka, dom har varit så glada och duktiga, inte en massa tjaffs eller bråk, och det var många tårar igår när det var dags att lämna dom igår! Känns som att jag aldrig kommer vänja mig vid att inte få träffa dom varje dag, även om jag har vant mig vid att uppskatta och njuta av egen tid så känns det i hjärtat...
 
Resenären <3 är äntligen på svensk mark igen och ordningen återställd ;)
 
Vägningen igår är jag både förvånad och besviken på... Jag har varit benhård och tyckt att det har varit en så himla bra vecka. Bra mat, bra träning och har mått väldigt bra fysiskt... Men vågen stod STILL! crap...
 
 
 
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: